HTML

firkálmányok

If your doing wrong, If you've done all wrong, You can rest assure your gonna live quite long If you've done all wrong, If your doing wrong, You can rest assure your gonna live quite, quite long

Friss topikok

  • bodza.: oh köszi, örülök, hogy te akkor is hiszel bennem amikor én már teljesen feladtam. :) (2010.11.03. 17:26) Sz feat. M
  • Hinata: www.youtube.com/watch?v=7lHxa_zosbY ismerem az érzést... nagyon szeretlek kicsi bolyhos doromboló... (2010.10.05. 21:57) bonyolult

2010.05.07. 20:40 bodza.

öngyilok

 "A sors nekem szánta akkor Őt. Amikor megláttam, már akkor kicsit beleszerettem.
De akkor még minden más volt. Más akartam lenni, hisz másnak könnyebb volt, mint nekem. Én is könnyű utat akartam. 
Aznap még nem volt akadály köztem és közte.
De mint, mondtam, akkor nem a belsőhangra figyeltem, és elmenetem. Időben és térben utaztam, hogy boldog lehessek. 
Évek teltek ez azóta, s én rájöttem, arra az alapvető tényre, hogy nem ugyanaz az út van szánva mindenkinek.
Bár amit egyszer megtettél, nem fordíthatod vissza, ahhoz, hogy a dolgok rendbe jöjjenek a önmagadként kell élni.
Visszatértem, s most rá kellett jönnöm, hogy közte és köztem olyan szakadék nyílt az évek alatt, amit lehetetlen áthidalni.
De még egy utolsó mondat, így látatlanul.
Te vagy az első olyan ember, aki miatt elgondolkodtam azon, hogy ki is vagyok valójában és aki miatt bánok, minden egyes hazug percet."

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: öngyilok


A bejegyzés trackback címe:

https://other-side.blog.hu/api/trackback/id/tr562340966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása