HTML

firkálmányok

If your doing wrong, If you've done all wrong, You can rest assure your gonna live quite long If you've done all wrong, If your doing wrong, You can rest assure your gonna live quite, quite long

Friss topikok

  • bodza.: oh köszi, örülök, hogy te akkor is hiszel bennem amikor én már teljesen feladtam. :) (2010.11.03. 17:26) Sz feat. M
  • Hinata: www.youtube.com/watch?v=7lHxa_zosbY ismerem az érzést... nagyon szeretlek kicsi bolyhos doromboló... (2010.10.05. 21:57) bonyolult

2010.08.30. 21:50 bodza.

Bittersweet symphony

 

A nyár utolsó pillanatai... :S ( ami még az időjáráson is látszódik)
Ma voltam a pszichiátriai kiállításon, ami rohadt jó volt. Mondjuk az előadás teljesen negatív fényt vetett erre a szakmára és intézkedéseire, de a végén tök jól elvitatkoztam az egyik rendezővel az én meg a szervezet álláspontjáról. :)
De tegnap.... 
Na jó kezdem a tegnapelőttel, mert akkor kezdődött minden.
Szóval elementem erre a nyárzáró bulira.Tök jó volt, egy csomó jó barátom is ott volt, csak az volt a baj, hogy hajnalban nem volt hova mennünk, szóval kinn, a duna parton csöveztünk. Haza értem kb reggel kilencre és aludtam egy órát, mert ki kellett kísérnem egy barátnőmet, a nyugatiba.
Mire hazértem csak arra volt időm hogy letusoljak, mert indulhattam is, mert bowling volt megbeszélve tegnapra.
Ahhoz képest, hogy csak egy órát aludtam, szerintem remek állapotban voltam, szóval ennek örömére, egy panda macira hasonlító tök aranyos kis sráccal, meg a drága bowlingozni vágyó haverommal elmentünk bowlingozni és utána ráadásként még geoládát keresgetni.  Hála a geoládának lett egy tök menő peace jeles fülbevalóm is. 
Utána meg a hegy legkavicsosabb, sziklásabb, meredekebb részén jöttünk le. :P 
Na, ez a rész nagyon vicces volt tekintve, hogy én szépen le araszolgattam, a panda kölyök kis ágakba kapaszgodva szó szerint lemászott, addig a srác ( a síelésre hivatkozva) fél perc alatt megtette azt az utat amit én meg a kis srác kb 20 perc alatt. Cseppet sem voltam kiakadva. Na mindegy . :P Ez van. :D
Hát ennyit az elmúlt három napról.

Holnap beköltözöm a kollba, meg a suli is elkezdődik... hm... kemény menet lesz, de azért majd próbálok posztolni.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bittersweet symphony


A bejegyzés trackback címe:

https://other-side.blog.hu/api/trackback/id/tr802340994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása