HTML

firkálmányok

If your doing wrong, If you've done all wrong, You can rest assure your gonna live quite long If you've done all wrong, If your doing wrong, You can rest assure your gonna live quite, quite long

Friss topikok

  • bodza.: oh köszi, örülök, hogy te akkor is hiszel bennem amikor én már teljesen feladtam. :) (2010.11.03. 17:26) Sz feat. M
  • Hinata: www.youtube.com/watch?v=7lHxa_zosbY ismerem az érzést... nagyon szeretlek kicsi bolyhos doromboló... (2010.10.05. 21:57) bonyolult

2010.10.16. 22:41 bodza.

Sz feat. M

S néha boldogok vagyunk, szárnyalunk, mint a madár a jól ismert erdő fölött, biztosan. De van hogy minden kicsúszik a talpunk alól, mintha soha semmi sem lett volna rendban.
Egyszer fent, s egyszer lent. 
Az élet talán legnagyobb művészete az aranyközépúton maradni. De ez a bizonyos tökély, véletlenül nem az a bizonyos 'se nem jó, se nem rossz' út? Az a bizonyos langyos hely? Amitől oly sokan óvnak? 
Ezt sajnos nem tudom megmondani, mert nekem még semmiben sem sikrült úgy igazán megtalálnom a pont közepet.Hogy milyen is ez? Erre  magyarázatul csak tanáraimat tudom idézni "...ilyen kicsapongó érzelmi világot... hah...".
Vicces amikor ezt mondják, ezen én csak nevetni tudok. Olyan hangsúllyal ejtik ezeket a szavakat, mintha pár évtizeddel előrébb járnánk és  idős hölgyként társalognának(pletykálnának) barátnéjükkel valami roppant felháborító eseményről. 
Valójában van benne valami alapigazság, de a helyzet közel sem ilyen súlyos... Olyan melankólikus és szangvinikus keverék vagyok. ( és ez a két dolog messzemenőleleg fele-fele irányban dominál :)

Most hogy így későtájban sikerült elemezgetnem személyiségem össze tevőit, azt hiszem jobb lesz megálmodnom, a matek házi megoldásait. :)
 

2 komment

Címkék: milyen


A bejegyzés trackback címe:

https://other-side.blog.hu/api/trackback/id/tr692376851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hinata 2010.10.19. 21:46:58

Szép dolog a kompromisszum, de nem mindig hatásos. vannak dolgok, amiket tényleg át kell gondolni, és vagy de vagy oda állni. Minden viszonylagos, és akár hogy szeretem Horatius ezen versét, azt kell mondanom nem mindig tudok vele egyet érteni, hiszen annak az égverő fenyőnek néha kell az a rázó fergeteg :) és a hegek lúgormának a villám sújtása. Sok sikert, szerintem menni fog neked!

bodza. 2010.11.03. 17:26:01

oh köszi, örülök, hogy te akkor is hiszel bennem amikor én már teljesen feladtam. :)
süti beállítások módosítása